Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Απιστια




Κάποιος είναι ετοιμοθάνατος. Ρωτάει τη γυναίκα του:
- Τώρα που πεθαίνω γυναίκα, θέλω να μάθω. Με έχεις απατήσει ποτέ;;;
- Αντρούλη μου, μόνο τρεις φορές, μα ήταν για το καλό σου ...
- Δηλαδή;;;
- Να, θυμάσαι τότε που ήθελες να πιάσεις δουλειά στην τράπεζα και δεν σε ήθελε ο προϊστάμενος; Ε, δεν σε πήρε τελικά;
- Αγάπη μου! Αλήθεια;;; Έκανες αυτό το πράγμα για μένα;;; Και η δεύτερη;
- Θυμάσαι τότε που ο στριμμένος ο διευθυντής σου δεν σου έδινε προαγωγή; Ε, δεν την πήρες τελικά;
- Γυναικούλα μου, είμαι κατασυγκινημένος!!! Και η τρίτη;;;
- Ε, να βρε μωρό μου... Θυμάσαι τότε που έβαλες υποψηφιότητα για δήμαρχος και σου έλειπαν 2.000 ψήφοι; Ε, δεν βγήκες τελικά;;;

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More