Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Οι χειροτερες ατακες χωρισμου που θα σου ξεφουρνισει


Εσύ νομίζεις πως όλα είναι μέλι- γάλα κι αυτός ετοιμάζει τη βαλιτσούλα του!

Οι άντρες: το λεγόμενο ισχυρό φύλο! Γιατί από λόγια χορτάσαμε! Όταν τα αγόρια βλέπουν τον αγώνα, παθιάζονται, βρίζουν και τα λένε έξω από τα δόντια. Όταν πλακώνονται με τον κολλητό, δεν μασάνε τα λόγια τους. Όταν όμως έρχεται η ώρα να σε χωρίσουν, εκεί το ισχυρό φύλο πάει περίπατο. Ιδού οι χειρότερες ατάκες χωρισμού που θα σου ξεφουρνίσει και τι σημαίνουν πραγματικά.
"Δεν σου αξίζω, είσαι πολύ καλή για εμένα":
Το αγόρι αυτό θες κουράστηκε ή βαρέθηκε στο πλευρό σου, θες έκανε την κουτσουκέλα του και είδε πως του αρέσουν τα ξενοκοιτάγματα, θέλει να σε παρατήσει αναίμακτα. Το ότι προσπαθεί να σε εξυψώσει δεν αναιρεί πως μπορεί να είσαι τέλεια αλλά για εκείνον μια όχι τόσο τέλεια, θα τη κάνει τη δουλειά της.
"Θέλω χρόνο για να σκεφτώ, δώσε μου λίγες ημέρες":
Οι ημέρες μπορεί να γίνουν χρόνια και τα χρόνια αιώνες! Αν δεν θέλεις να τον περιμένεις να σε ξυπνήσει με ένα φιλί, προχώρα στον επόμενο! Επειδή το λίγες ημέρες είναι από μόνο του μεγάλη παγίδα, μην μπεις στη διαδικασία να τον πάρεις τηλέφωνο! Οι δικές του λίγες ημέρες, μπορεί να είναι ισάξιες με μια ολόκληρη δική σου ζωή.
"Νομίζω ότι δεν με θέλεις πια":
Η ψυχολογία λέει πως το πρόβλημά μας προσπαθούμε πάντα να το προβάλουμε στον άλλο. Αυτό σημαίνει πως ο καλός σου δεν νομίζει πως σε θέλει πια αλλά προτιμά να αντιστρέψει την κατάσταση για να πάρει από πάνω του την ευθύνη!
"Δεν φταις εσύ, εγώ φταίω":
Εμ ποιός φταίει καλέ μου; Εγώ;
"Ας κάνουμε ένα διάλειμμα":
Και ας τελειώσουμε καλύτερα μια σχέση βαρετή! Ο Νίνο τα έλεγε πιο όμορφα και ήταν πιο όμορφος! Αν θέλεις διάλειμμα, πήγαινε πίσω στο σχολείο και περίμενε το κουδούνι να χτυπήσει.
"Με πιέζεις και δεν είμαι ο εαυτός μου πια"!
Μάλλον τώρα σου βγήκε ο εαυτός σου και τόσο καιρό απλά έπηξες στην προσποίηση!
"Είσαι τέλεια αλλά εγώ δεν είμαι έτοιμος για σχέση":
Καλά μην το παίρνεις και τις μετρητοίς γιατί κινδυνεύεις να τον δεις σε ένα μήνα αλά μπρατσέτα με άλλη.
"Οι γονείς μου δεν σε θέλουν"!
Για όλα φταίει ο μπαμπάς και η μαμά! Σίγουρα....
"Δεν βλέπω να υπάρχει μέλλον μεταξύ μας"
Κι αυτό γιατί το μέλλον το έχει δει ήδη (τουλάχιστον προσωρινά) στα μάτια μιας άλλης!
"Καλύτερα να χωρίσουμε τώρα που είναι νωρίς και δεν έχω δεθεί μαζί σου":
Πράγμα δύσκολο αφού έτσι κι αλλιώς για να δεθείς πρέπει να έχεις αισθήματα και να μην είσαι χοντρόπετσος
"Χρειάζομαι κι άλλες εμπειρίες αλλά σε αγαπώ": 
Οι φίλοι μου χώρισαν και θέλουμε να κάνουμε ζωάρα χωρίς να έχω εσένα να με πρήζεις που είμαι και που πάω!
"Νομίζω ότι τρέχουμε υπερβολικά και πρέπει λίγο να χαλαρώσουμε"
Θα έχω τύψεις αν σε κρατήσω μαζί μου κανά 5άρι χρόνια και δεν σοβαρέψει η κατάσταση τελικά!
"Όσο έλειπες γνώρισα κάποια αλλά δεν σημαίνει κάτι για εμένα":
Αν δεν σήμαινε τίποτα, δεν χρειαζόταν να μας ενημερώσεις για την ξεπέτα σου! Για να αραδιάζεις τα μαντάτα, μάλλον σήμαινε πολλά!
"Δεν είχα καταλάβει πως είσαι φαν των δεσμεύσεων":
Ναι βρε! Τόσο καιρό παίζαμε τις κουμπάρες!
"Δεν μπορώ να σου δωθώ ολοκληρωτικά. Είμαι κτήμα όλων των γυναικών":
Κούκλε μου, αν κατάφερε ο Μπραντ Πιτ να δοθεί ολοκληρωτικά, εσύ δικαιολογία δεν έχεις!

πηγη womenonly

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More