Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Το εφαπαξ


Μιλάνε στο διάλειμμα κάποιου πανευρωπαϊκού συνέδριου 3 καθηγητές συνομήλικοι για το τι θα κάνουν με το εφάπαξ τους, όταν βγουν σε σύνταξη, σε λίγα χρόνια.

Λέει ο Γερμανός

- Όταν πάρω το εφάπαξ μου, πρώτα-πρώτα θα πάρω μία SLK.

- και τα υπόλοιπα ??? (ρωτάνε οι άλλοι)

- τα υπόλοιπα θα τα κάνω κανένα ταξιδάκι. Γύρος του κόσμου ή έστω της Ευρώπης, με τη γυναίκα μου!

Ικανοποιούνται οι άλλοι, και τον λόγο παίρνει ο Αυστριακός.

- Όταν πάρω το εφάπαξ, θα κάνω μια καλή επισκευή στο σπίτι μου και θα δώσω και από 30.000 σε καθεμιά από τις κόρες μου.

- Και τα υπόλοιπα ??? (ρωτάνε και πάλι οι άλλοι)

- Τα υπόλοιπα άστα σαν κομπόδεμα, μη χρειαστούμε τίποτε όσο ζήσουμε, με την κυρά μου!

Ικανοποιούνται και πάλι οι υπόλοιποι και ο λόγος γυρνάει στον Έλληνα συνάδελφό τους ….

- Εσύ ??? Τι θα κάνεις με το εφάπαξ σου, το ρωτούν …

- Εγώ δεν έχω πολλά να κάνω … Ένα μεταχειρισμένο Fiatάκι, έχω βάλει στο μάτι …

- Και τα υπόλοιπα ????

- Τα υπόλοιπα … ε … θα τα βάλει η πεθερά μου!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More