Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Ο γυρος του κοσμου σε... 11 χρονια

Στις 10 Μαρτίου ο Jean Beliveau περπατά σε μια εθνική οδό στην Αργεντινή. Συμπλήρωνε έτσι 11 χρόνια από τότε που αποφάσισε να κάνει το γύρο του κόσμου με τα πόδια σε μία προσπάθεια να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο για τα παιδιά που υποφέρουν από ασθένειες και πολέμους.



Το 2003 ξύπνησε σε ένα κελί στη Νότια Αφρική, όπου είχε μπει με δική του θέληση προκειμένου να κοιμηθεί καλά για ένα βράδυ. Αντιμετώπισε βέβαια προβλήματα με τους πρωινούς φρουρούς που δεν ήταν ενήμεροι. Η περιπέτεια αυτή τελείωσε γρήγορα, με τους φρουρούς να απολογούνται στον Jean.

Με ένα τρίκυκλο καροτσάκι που περιείχε τα απολύτως απαραίτητα, ο Jean Beliveau ολοκλήρωσε τον Ηράκλειο άθλο του, περπατώντας 74.000 χιλιόμετρα και περνώντας από πέντε ηπείρους και 64 χώρες. Χρησιμοποίησε 49 ζευγάρια παπούτσια, κοιμήθηκε σε ξενοδοχεία, εκκλησίες, φυλακές και στα σπίτια χιλιάδων άγνωστών του ανθρώπων.

"Ο κόσμος έχει ανάγκη ανθρώπους σαν και σένα" του είπε ο Nelson Mandela, όταν τον συνάντησε στη Νότια Αφρική στις 14 Οκτωβρίου του 2003. "Ήταν πολύ σύντομο", αναφέρει για την 11ετή εμπειρία του ο Jean Belivau, σημειώνοντας πως τα λόγια του Nelson Mandela του έδωσαν δύναμη να συνεχίσει.

Έπειτα από 11 χρόνια βρίσκεται στον Καναδά για να ολοκληρώσει το τελευταίο σκέλος του επικού ταξιδιού του μέσα στην πατρίδα του. Η σύζυγός του, που είχε να τον δει ένα χρόνο, τον περίμενε στο αεροδρόμιο με μία μπάντα και πολλούς οπαδούς του.

Αποφάσισε το ταξίδι επειδή ήθελε μία αλλαγή στη ζωή του. Η ιδέα του ήρθε το Νοέμβριο του 1999, καθώς περπατούσε στη γέφυρα Jacques Cartier, στο Μοντρεάλ. Υπέφερε τότε από την κρίση της μέσης ηλικίας και είχε πρόσφατα πουλήσει την επιχείρησή του με επιγραφές νέον.

"Νομίζω ότι μου είχε περάσει η κατάθλιψη. Είχα το όνειρο, το σχέδιο της ζωής μου μπροστά μου. Δεν μπορούσα να σταματήσω την ιδέα", αναφέρει. Το πιο δύσκολο κομμάτι ήταν να το πει στη γυναίκα του Luce Archambault, κάτι που τελικά έκανε ένα μήνα πριν από την έναρξη του ταξιδιού του στις 18 Αυγούστου του 2000, στα 45α γενέθλιά του.

"Ήμουν τυχερός και είμαι ακόμα τυχερός που έχω τη Luce. Είναι αυτή που με κράτησε στο δρόμο, που βοήθησε στην οργάνωση του ταξιδιού, που χειρίστηκε την ιστοσελίδα μου και πιο σημαντικό που μου παρείχε συναισθηματική υποστήριξη", σημειώνει. Σε όποιον σκέφτεται να κάνει κάτι παρόμοιο, ο Jean Beliveau στέλνει το μήνυμα πως το πρώτο βήμα είναι το πιο δύσκολο. "Απλά κάνε κάνε τα πρώτα βήματα. Θα βρεις τα υπόλοιπα στο δρόμο", σημείωσε.

πηγη:  cosmo.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More